Konfiguracja Ppoe
Zobacz prezentację przedstawiającą krok po kroku konfigurację Ppoe w systemie Windows: http://www.midar.net.pl/autoviewer/index.html
Logowanie do serwisu
FAQ
Co się dzieje jeżeli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, jeżeli części zamienne są niedostępne i nie możemy wykonać naprawy informujemy o tym klienta i na życzenie odsyłamy laptopa. Pobieramy opłatę tylko za koszty odesłania sprzętu.
więcej
SERWIS
MIDAR
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt
ul. Górnośląska 138
44-270 Rybnik
biuro@midar.net.pl
tel/fax 032 42 11 928
601 629 357
GODZINY OTWARCIA
Pn-Pt: 08.00-18.00
Sob: 09.00-13.00
kontakt